کاشت نگین دندان کودکان | متخصص دندانپزشک کودکان کاشان

کاشت نگین دندان کودکان

استفاده از جواهرات و کاشت نگین ایده ای بوده است. که از مدت ها پیش در بین مردم بسیار رواج یافته است و امروزه روش های استفاده از آن نیز گوناگون می باشد. در واقع به غیر از بزرگسالان کودکان نیز می توانند از این روش برای زیباتر شدن دندان هایشان استفاده کنند. دندانپزشک کودکان امروزه از روش های جدیدی مانند استفاده از الماس های کوچک و سنگ استفاده می کنند. تا آن ها را بر روی دندان آن ها به کار ببرند این روش ظاهر منحصر به فردی را برای کودک شما به وجود می آورد. و دندان های او را بسیار زیباتر می کند. اما در مواردی که دندان کودک شما شیری می باشد. دندانپزشک کودکان برای آن ها از جواهرات متحرک به صورت موقت استفاده میکند.

والدینی که می خواهند طرح لبخند فرزندشان بسیار زیباتر و متمایزتر باشد می توانند. با مراجعه به مطب دندانپزشک کودکان این کار را انجام بدهند. والدین می توانند از قبل در جواهرفروشی ها، جواهر مورد نظر خود را برای کاشت تهیه نمایند. اما اگر می خواهید این جواهرات هارمونی بهتری با دندان کودک شما داشته باشد. بهتر است قبل ازاقدام به تهیه ی آن با دندانپزشک کودکان مشورت نمائید. البته این روش بیشتر برای دخترخانم ها به کار برده می شود. با این حال ممکن است والدین بخواهند از این روش برای زیبایی دندان پسران خود نیز استفاده نمایند.

با دندانپزشک کودکان مشورت نمائید

با این حال اگر می خواهید طرح لبخند فرزند شما (چه دختر یا پسر) زیباتر شود و می خواهید لبخند او جذابیت بیشتری داشته باشد بهتر است قبلا از اقدام به درمان اصلاح طرح لبخند او حتما با دندانپزشک کودکان مشورت نمائید. بنابراین شما به راحتی می توانید به مجموعه ی متنوعی از روش های درمانی اصلاح طرح لبخند فرزندتان دست یابید و از آن استفاده نمائید.

در پایان دندانپزشک کودکان برای ثابت نگه داشتن نگین یا همان کریستال کوچک که بر روی دندان به کار می برد از مواد چسبی مخصوصی برای این کار استفاده می کند. والدین می توانند جواهراتی و نگین هایی از جنس طلا و نقره برای این امر استفاده نمایند. والدین محترم این اطمینان خاطر را داشته باشند که دندانپزشک کودکان چسب هایی را که برای تثبیت نگین ها بر روی دندان کودکان استفاده می کنند هیچ ضرری برای سلامت آن ها نخواهد داشت. همچین امکان برداشتن آنها هر زمانی امکان پذیر خواهد بود.

کاشت نگین دندان کودکان | متخصص دندانپزشک کودکان کاشان

فرایند درمان زیبایی کاشت سنگ و نگین تزئینی بر روی دندان کودکان توسط دندانپزشک کودکان

پروسه ی کاشت و چسباندن نگین ها توسط دندانپزشک کودکان به راحتی انجام شده و معمولا کمتر از ۱۵ دقیقه زمان خواهد برد. دندانپزشک کودکان از چسب بی خطر و بسیاری قوی برای تثبیت الماس ها بر روی دندان ها استفاده می کنند. معمولا دندانپزشک کودکان قبل از اقدام به کاشت درباره ی نوع جواهر و سنگ از والدین و کودک نظرخواهی خواهند کرد و آنگاه بعد از تمیز کردن کامل سطح دندان اقدام به کاشت آن خواهند کرد. در صورتی که دندان های کودک مشکلاتی داشته باشد ابتدا مشکلات مربوط به آن برطرف می شود و آن گاه کاشت نگین انجام می شود.

نگین و الماس های دندان

شرایط استفاده از براکت ها در ارتودنسی و الماس یا نگین در کاشت کاملا مشابه یکدیگر می باشد. به این دلیل که نیاز به تراشیدن و سوراخ کردن دندان نمی باشد. جواهرات براق و کریستال های دندان دو نوع اصلی از جواهرات مورد استفاده برای کاشت در بازار هستند.

آیا کودک هنگام کاشت نگین توسط دندانپزشک کودکان دردی را احساس خواهد کرد؟

خیر، کودک شما هیچ درد و ناراحتی را در حین درمان برای کاشت احساس نخواهد کرد زیرا عملی بسیار راحت و سریع و بدون درد می باشد. اما در صورت مواجهه با درد ضروری با دندانپزشک کودکان مشورت نمائید.

ماندگاری این نگین ها و جواهرات بر روی دندان چه مدت می باشد؟

تا زمانی که شما و کودکتان تمایل داشته باشید. این الماس یا نگین بر روی دندان کودکتان باقی می ماند. زیرا شرایط کاشت این نگین ها با نگین هایی که به صورت موقت و چند ساعته برای مهمانی ها به کار برده می شود بسیار تفاوت دارد. و می توان در زمان طولانی آن را در دندان خود نگه دارید. به همین دلیل شرایط جدا کردن آن هم خاص می باشد که تنها به وسیله ی دندانپزشک کودکان امکان پذیر می باشد.
در صورتی که کاشت نگین به صورت اصولی و صحیح توسط دندانپزشک کودکان انجام گیرد. هیچ آسیبی به ساختار طبیعی دندان او وارد نخواهد کرد، اما در صورتی که توسط دندانپزشک حرفه ای این کار انجام شود.

| اینستاگرام دکتر آمنه تقدیسی متخصص دندانپزشک کودکان کاشان |


بیشتر بخوانید:

انتخاب دهان شویه مناسب

بررسی کامل روکش دندان

ارتودنسی لینگوال ( ارتودنسی نامرئی )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *